Tropic Thunder review

Am trecut prin mall si am vazut un poster.

Am vazut destul de multe filme a lui Ben Stiller, unele mi-au placut, altele nu. Cand mi-am dat seama ca e o comedie cu un Ben Stiller si inca doi actori ciudati m-am gandit la filme gen Scary Movie 4 sau Meet the Spartans: poti sa razi din cand in cand, dar nu e o comedie in adevaratul sens al cuvantului. De fapt, nu imi amintesc ultima oara cand am ras la o comedie buna, motiv pentru care ma axez mai mult pe un film de actiune, horror, sf sau orice altceva. Destul cu introducerea, sa incepem.

Nu am vrut sa merg la film, dar dupa vreo 2 saptamani un prieten mi-a aratat trailerul. De fapt, actorii principali ai filmului sunt Robert Downey Jr. (care a jucat excelent in Iron Man), Jack Black (School of Rock/The Cable Guy) si Ben Stiller. Nimic special, dar problema e ca posterul nu are nici o legatura cu filmul. Te-ai gandi ca producatorii filmului s-ar folosi de numele actorilor mari pentru a-si face reclama. Nu. Din poster, daca nu te uiti la numele lor, nu cred ca poti sa ii recunosti pe 2 din cei 3 actori principali. Daca va uitati la trailer o sa intelegeti mai bine de ce au facut asta si filmul o sa va aduca o surpriza in plus. Idea e ca filmul e de nota 10, cea mai buna comedie a anului din punctul meu de vedere si imi pare rau ca nu au avut mai multa reclama, dar toate reviewurile pe care le-am citit au fost pozitive. Sunt multe surprize, chiar din primele 10 secunde si trailerul nu dezvaluie toate fazele amuzante, ca in alte cazuri. Eu de obicei nu rad la filme, dar de data asta nu mai vroiam sa ies din sala de cinematograf. Si am ajuns la concluzia ca merita sa dai 15 ron pentru un film complet si de calitate superioara.

Mai ramane sa vedeti trailerul si sa decideti daca are potential sau nu. Va asigur ca daca va place putin trailerul, o sa iubiti filmul.