Ce mai vedem la Tv

Televizorul ajunge sa nu mai abia nici un rost in viata mea de zi cu zi. De multe ori l-am deschis fara nici un sens, fiind difuzate “seriale” gen “La bloc”, “Trazniti in NATO” sau filmul ala cu manelisti de pe PRO TV. Acum cativa ani ma uitam cu placere la Cronica Carcostasilor, dar nu stiu daca e vina mea ca nu mi se mai par amuzanti sau vina lor. Singurele emisiuni care mi se par cat de cat acceptabile sunt: “In gura presei”, “Apropo TV”, “Top Gear”, “Mythbusters”, “Air Crash Investigation” si “Extreme Survivor”. Din astea, jumatate nu stiu ce program au si ma uit numai daca se intampla sa dau peste ele.

In schimb, televizorul m-a ajutat cu ceva. Am gasit cateva seriale ratacite (si, evident, nu romanesti) care mi-au placut si le-am vizionat ulterior pe PC (evident, prin TV tuner sau cumparate din magazin, in nici un caz downloadate). O sa fac un mic rezumat pentru fiecare serial care mi-a placut, de unele am aflat de la Tv, de altele nu.

House M.D. – zis si Doctor House de cei de la TVR 1.
House este un doctor care il face de rusine si pe Einstein cand e vorba de gasit solutii la probleme nemaiintalnite. Pentru un film despre doctori care e facut si cu o tenta dramatica, e un film foarte amuzant. House este tot timpul sarcastic si are niste replici care tot timpul ma fac sa rad: “Sometimes the best gift is the gift of never seeing you again.” In orice caz, House e tot timpul tipul dur care stie tot si in final gaseste o solutie pentru orice caz. Singura chestie care ma deranjeaza e felul in care decurge un episod: apare un caz extrem de rar, se gaseste o solutie, toata lumea se bucura, nu e buna solutia, toata lumea plange, House are o idee geniala, se gaseste solutia reala. In orice caz, fiecare episod este amuzant si cateodata se mai invarte situatia.

Scrubs – Stagiarii de pe Antena 1
Ca sa ramanem in acelasi domeniu, Scrubs este o comedie care se desfasoara intr-un spital. Primului episod i-as da nota 7, dar dupa 2-3 episoade filmul poate fii de nota 10. Ca in orice alt film, il avem pe Dr. Cox care e un fel de Dr. House, dar nu schiopateaza. (“Any other day I’d say no, but today I’m gonna go ahead and just say no.”) Filmul este amuzant, dar in sezonul 6 incepe sa devina putin stupid, probabil avanpremiera sezonului 7 in care glumele sunt pur si simplu imbecile. Deci, puteti sa va distrati vreo 4 sezoane.

Nip/Tuck – Pe muchie de cutit – PRO TV + Pro Cinema = love
Nip Tuck e probabil cel mai “sick” serial care exista. Da, tot despre doctori e vorba. Mai exact, chirurgi. Spre deosebire de Scrubs si House, aici chirurgii mai merg si acasa si acolo se petrece majoritatea actiunii. Sunt multe rasturnari de situatie, majoritatea nu pot fii prevazute chiar daca ai vazut 1000 de filme. E un film de nota 10 si nu mi-am pierdut interesul pentru el nici acum.

Prison Break
Toata lumea a auzit de Prison Break. Din punctul meu de vedere dupa ce am vazut primul sezon: cel mai bun film care exista. Dupa al 3-lea sezon: o porcarie. Mai exact, in sezonul 3 ep 4, Sarah, cum ar veni protagonista filmului, dar nu chiar, moare. Mai exact, ii este taiat capul si aruncat la gunoi. Drept urmare: mai raman 2 actori relativ interesanti din 8 sau 10 care erau distractiv de urmarit. Eu nu m-am mai uitat mai departe, dar cine se uita o sa aiba o surpriza.

Putem sa mai mentionam Seinfeld, Friends, Desperate Housewives si la categoria desene Family Guy si American Dad.

In orice caz, sunt putine filme care merita vazute si si mai putine care merita vazute pana la capat.

2 Responses

  1. aş mai adăuga printre serialele menţionate de tine si Californication, difuzat pe HBO în urmă cu ceva luni.

  2. inca un serial super ar mai fi grey’s anatomy😀

Leave a Reply

