Cei trei muschetari – Badea, Huidu si Visurat

In ultimul timp, nu te poti uita la “In gura presei” fara sa auzi ceva de Huidu sau “bloggerul din Iasi”. Mircea Badea se cearta cu toata lumea de mult timp, de dragul divertismentului. Dupa cateva ture de “ti-am dat numarul pe post” si “ti-am dat numarul pe blog”, Huidu si-a facut blog si a inceput sa se implice in cearta.

Dezvaluirea spectaculoasa facuta de Serban a fost cel putin plictisitoare, si anume: Mircea Badea are freza nasoala. Foarte interesant. Problema mea e urmatoarea: Huidu a scris pe blog ceva in genul asta: “Zapand am dat peste Mircea Badea care facea misto de cum arata Geanina Corondan. Eu stiam ca nu e frumos sa te legi de aspectul fizic al unui om (cu atat mai mult al unei doamne)”. Articolul a fost preluat din Dilema Veche, dar se pare ca Huidu e de acord ca asa ceva nu se face. Nesimtit e porcul asta de Badea. Dar, astazi cineva imi spune sa ma uit la Carcotasi pentru ca e ceva cu Mircea. Imediat dupa “pamflet”, apare ceva despre travestitul Naomi. Huidu, fiind foarte bine educat, a spus clar “Mai, pocitanie blabla!”

Nu stiu ce spuneti voi, dar din punctul meu de vedere

“POCITÁNIE, pocitanii, s.f. Fiinţă diformă, slută, hidoasă, desfigurată; pocitură, sluţenie, monstru.”

e un epitet care nu trebuie atribuit nimanui, in special la TV.

Pe de alta parte, Visurat vad ca stie cum sa il streseze pe Badea, pentru vizitatori/telespectatori fiind chiar distractiva aceasta cearta. Eu citesc blogul lui Visurat de ceva vreme, cu mult inainte de cearta si pot sa ii urmaresc in continuare pe amandoi fara sa iau partea cuiva. Pot sa rad linistit de atacurile date de fiecare parte, ambii fiind amuzanti in felul lor. In schimb, Huidu (care avea o emisiune decenta la un moment dat), arunca cu noroi aiurea si am impresia ca depaseste de multe ori masura. Imi pare rau ca Visurat + Huidu = love. Din punctul meu de vedere, trebuia sa ramana fiecare cu stilul lui. Sunt curios daca Visurat e de acord cu tot ce spune Huidu sau macar daca sunt pe aceeasi lungime de unda.

One Response

  1. salut. mi-a placut ce ai scris si ca ai avut curajul sa ii spui lui vis urat ce naspa e. e jenibil. si eu am aceeasi pb cu el.
    in finel Huidu are ideile, ponturile pe care i le vinde vis Urat, care le pescuieste de la unul din Antena care il sapa pe Mircea. daca vrei sa stii mai multe, eu pot sa spun si chiar am sa o fac.

Leave a Reply

