Cerseste si ti se va da

Am tot auzit ca din cauza crizei financiare romanii au ramas fara locuri de munca si ca e din ce in ce mai greu sa gasesti o slujba care plateste decent. In ritmul asta, multi o sa ajunga pe strada, unde se castiga 3.000 RON/luna. Pana si cersetorii castiga mai mult decat salariu mediu din Romania, 1.550 RON. Si mai important, doar 30% din romani castiga peste salariul mediu.

Tot am vazut la stiri sau prin articole de pe net ca a fi cersetor nu e chiar un lucru rau, din punct de vedere financiar. Am vrut sa fac si eu un studiu de piata si l-am intrebat pe copilul de la semafor:”Cat primesti pe zi?”, raspunsul vine prompt si fara balbaieli:”500 de mii, 1 milion in zilele bune”. La momentul asta eu deja nu mai dadeam bani nimanui, replica baiatului mi-a intarit convingerile. Pentru ca asta nu era de ajuns, intre 2 crime si o sinucidere, a urmat urmatoarea stire la ProTv:

Cel mai mult imi place cand spune “Cine mi-a dat o sa le dea Dumnezeu mai mult!”. Deci e munca in folosul comunitatii. Atata costa demintatea unui om: 30 de milioane. Nici mult, nici putin. La fix pentru un Logan. Un alt articol ne avertizeaza sa nu dam bani la calugari.

“Am mai stat patru zile şi am adunat 3.000 de lei. Ieri am strâns 1.200 de lei”, a povestit Pahomie, care a adăugat că la “biserica din oraş urmează să se facă temelia”.

Biserica din oras – casa cu doua etaje a asa zisului preot
temelia – termopanele de la masarda

Am mai scris intr-un articol recent despre initiativa Politiei din Timisoara, dar nu inteleg de ce sa nu le dam bani cersetorilor din intersectii. Ar trebui sa fie interzis sa dam bani tuturor cersetorilor.

cersetori1

In America, un cerestor castiga intre 100 si 300 de dolari pe zi. Alta viata. Sunt convins ca sunt multi oameni care traiesc linistiti din cersit. Pana si cersetorii lor sunt mai buni decat ai nostri. De fapt, cred ca tot ai nostri sunt si la ei.

2 Responses

  1. Pacat insa ca asemenea “campanii” de strangere ale cersetorilor nu se fac decat pentru imbunatatirea imaginii politiei si ca nu se fac campanii reale de identificare a oamenilor cu problems si institutionalizarea lor!😦

  2. Problema: ?!🙂 Cine da.. Nu cine cere..

Leave a Reply

