CodRosu

Am primit un mail. Pe adresa de gmail nu prea primesc spam-uri, dar de data asta asa a fost. Se pare ca cei de la CodRosu vor sa isi faca reclama, ca orice alt site. Spre deosebire de alte siteuri, ei ofera si ceva momeala.

Cine scrie un review despre codrosu.ro primeste un tricou imprimat cu linkul blogului sau. Pentru ca imi place idea “concursului”, m-am inscris si eu. In mod evident, nimeni nu o sa intre pe blog pentru ca a vazut tricoul, dar totusi as vrea sa am unul, sa il pun undeva ascuns in dulap. Poate peste cativa ani o sa dau peste el si o sa imi amintesc de existenta acestui blog.

Sa vedem ce am gasit pe codRosu. Primul lucru pe care l-am observat e ca site-ul are de toate. Posturi despre arta, internet, marketing, Romania etc. Poate chiar prea multe. Pe prima pagina sunt cateva stiri, pentru unii interesante, pentru altii nu. Cel mai mult mi-a placut design-ul pentru ca e destul de simplu si atragator, fara reclame care iti sar in ochi, fara 100 informatii inutile. In principiu, eu am vazut un site de stiri. Astept sa fiu corectat. Ce nu mi-a placut? Exista posiblitatea de a vota orice stire de pe site, dar daca stai cu mouse-ul peste stelute ca sa te gandesti ce nota sa dai, apare un bug deranjat, care nu il pot prinde nici in print screen. Idea e ca stele vibreaza de parca au baut prea mult Red Bull. Bugul e foarte urat in Mozilla, mai putin urat, dar totusi existent, in Opera. Cam atat despre codRosu.ro, enjoy!

Leave a Reply

