Review – Noaptea devoratorilor de publicitate

Toata lumea a vorbit despre noaptea devoratorilor de publicitate. Se stie data, ora, pretul si cam se se intampla acolo. Cine nu merge, nu afla niciodata daca merita sa dai 40 RON pe o noaptea de publicitate pentru ca nimeni nu vrea sa povesteasca. Drept urmare, sa va spun ce am vazut si ce am facut.

Pentru ca fiecare persoana putea sa se aseze unde vroia ea, am zis sa ajungem mai devreme. 21:30 in loc de 22:00 parea rezonabil. In fata Filarmonicii (aka Cinema Capitol) se stransese deja jumatate din Timisoara. Cu greu am reusit sa intram inauntru, chiar la timp ca sa prindem locuri perfecte. Din pacate, perfectiunea se refera numai la plasament. Scaunele au fost incomode si nu aveai cum sa vezi de persoana care sta in fata ta. In afara de asta, sala a aratat mult mai bine decat ma asteptam si spectacolul de lumini de la inceput a fost ok pentru incalzire. Mancare gratis, fructe invelite in ciocolata calda la fel. Cam atat din Timisoara, sa trecem la generalitati.

In deschidere stand up comedy, Teo de la trupa Deko. Daca sunteti greu de multumit la capitolul umor, nu cred ca ati rade in hohote din cauza lui Teo. In sala erau oameni care nu mai puteau de ras, eu am zambit si poate chiar am si ras o data sau de doua ori. Ma asteptam la mai mult, dar a fost bine si asa. Nici la Tonight Show sau Seinfeld nu rad mai mult. In schimb, Teo s-a descurcat mai bine decat credeam la pauzele dintre reclame. Tot atunci au fost si ceva concursuri, s-au dat tricouri, CD playere, telefoane mobile si huse.

Reclamele au fost bune in marea majoritate a timpului. Am ras mult, am uitat tot dupa ce am plecat de acolo. Din cele 5 ore de reclame la care am stat (pana la 4 dimineata), din pacate, cel putin o ora intreaga am vazut niste spoturi fara sens, stupide sau enervante pur si simplu. Showul a tinut pana la 5, noi am plecat mai repede. Cel mai mult mi-au placut reclamele din Ucraina si cele mai urate au fost ale francezilor.

Da, merita sa dai 30-40 RON pentru o noapte de publicitate, in special daca vrei sa razi si sa scapi de griji pentru cateva ore. Am incercat sa caut ceva reclame care mi-au placut, dar le-am uitat pe majoritatea. Urmeaza cateva spoturi:

Vodpod videos no longer available.

Revin cu altele cand le voi gasi.