Pe doua roti

Nu multi cititori stiu asta, dar posesorul acestui blog este motociclist. Da, eu sunt cel care iti face semn sa il depasesti pentru ca nu vrea sa accelereze peste 55 de km/h. De ce?

Inainte de sa devin motociclist,  viata mea pe internet era la fel de activa ca acum. Nu stiu ce faceti voi cand va plictisiti, dar eu am vazut sute sau mii de accidente in format .flv. Concluzia mea a fost simpla: accidentele (prin definitie) nu pot fi evitate. Am simtit acest lucru pe pielea mea exact in momentul in care nu credeam ca cele doua roti de sub mine pot ramane fara echilibru. Accidentul a fost usor, dar mi-a intarit convingerea ca tot timpul trebuie sa conduc prudent. In plus, nu imi mai amintesc decat cum am atins frana si apa rece care incerca sa imi intre in costum dupa ce am ramas in balta. Acum cred ca sunt unul dintre cei mai prudenti motociclisti pe care ii cunosc. Nu depasesc viteza legala, nu intru in depasiri cand sunt in oras si nici nu ma gandesc sa ma urc pe motocicleta fara echipament. Pare plictisitor? Nu e. Plictisitor e cand trebuie sa intru in masina iarna si imi dau seama ca soseaua nu mai e la fel.

Urmatorul accident se poate intampla maine, peste cateva luni sau peste cativa ani. Nu imi este frica de el, am echipament si sunt destul de atent incat sa nu patesc ceva grav. Cu toate astea, as vrea sa am filmarea si de asta particip la concursul initiat de trafictube.

Articol inscris in concursul trafictube.ro

Leave a Reply

